Finns inte

Jag kan verkligen inte avsluta berättelser!

Kategori: Allmänt

Allvarligt talat, jag kan verkligen inte. Hur svårt kan det vara? :( 
 
Jag har i alla fall börjat på ytterligare en ny berättelse, haha. Jag tänkte lägga upp lite grann ikväll.
Bara så att ni vet så skulle det inte göra någonting ifall ni lämnade någon kommentar eller så, kanske lite konstruktiv kritik eller bara säga att det är bra? Jag skulle förmodligen bli mer motiverad till att skriva då! (:
 
Så nu kommer frågan, vilken berättesle ska jag fortsätta på, vilken tycker ni är bäst?
 
 
Bilden är ifrån weheartit
 
 

Kommentarer

  • Tess säger:

    Lycka till med den! ;)

    2013-11-29 | 17:57:22
    Bloggadress: http://tessmcfabulous.blogg.se
  • Emelie säger:

    Fortsätt på Robin. :)

    Svar: Det ska jag göra! c:
    finnsinte.blogg.se

    2013-12-18 | 18:49:40
  • Anonym säger:

    Lycka till!!!

    Svar: Tack!
    finnsinte.blogg.se

    2013-12-28 | 15:53:43
    Bloggadress: http://melissaors.blogg.se

Kommentera inlägget här: