Finns inte

Februari

Kategori: Allmänt

Nu ska jag göra upp en plan för mig själv vad jag faktiskt ska lägga upp varje dag från och med första februari. Jag kommer att försöka att skriva på "infinity" minst en gång i veckan. Men förutom det, så kommer det att finnas en lista, här nere.

1. Bild på mig
2. Låttext
3. Min kanin
4. Hur allting började
5. Vad som jag tycker är finast med mig själv
6. Vad jag ogillar med mig själv
7. Vad som gör mig glad
8. En person som gör mig glad
9. Favorit film och varför det är just den filmen
10. Bild på mig och en vän
11. Överraskning

Jag tänkte skriva till den sista dagen, men jag kom inte på något mer. Så vi kör till den elfte, så får ni komma med förslag sen, ifall någon vill kommentera.

Kommentarer

  • hehe säger:

    Finns inget du kan skriva på 6:an ;)

    Svar: Det finns det ju visst. o;
    finnsinte.blogg.se

    2013-01-25 | 23:13:56

Kommentera inlägget här: